Proč H&M smazalo všechny příspěvky na Instagramu?

Všechna stará instagramová publika H&M jsou pryč a značka láká na novinku už 12. září. Co H&M chystá? Ptali jsme se přímo v H&M a známe odpověď, která zajímá všechny!

Spread the love

Možná jste si toho také všimli: všechna dosavadní publika H&M na Instagramu zmizela a značka tajemně láká na 12. září 2024. Co se děje? Zjišťovali jsme podrobnosti přímo u H&M – a máme pro vás nejaktuálnější informace.

H&M Group dnes zahrnuje celé módní impérium: vedle klasického H&M spadají pod skupinu i H&M Home, Arket, & Other Stories, Cos, Weekday nebo Monki.

V posledních dnech otřásla módním světem zpráva, že outlet Afound, donedávna součást H&M Group, končí. Nabízel zlevněné kousky nejen vlastních, ale i exkluzivních značek a mezi některými zákazníky v Praze či Brně byl poměrně oblíbený. Nyní postupně uzavírá pobočky kvůli slabší poptávce.

Všechny snímky pryč: Co tím H&M sleduje?

Teď je ale pozornost upřena k dalšímu kroku. Na globálním instagramovém účtu H&M, který sleduje přes 30 milionů uživatelů po celém světě (u nás má obecně silné postavení i díky e-shopu a nabídce v OC Chodov, Palladium nebo Olympia Brno), najednou zmizel veškerý obsah. Profilová fotka byla změněna na výrazně zelené logo H&M spolu s nápisem „12. září 2024“.

Co tedy značka chystá? Podle magazínu Business and Fashion zahájil nový generální ředitel H&M, Daniel Ervér, rozsáhlou strategickou proměnu. Ve světě, kde roste konkurence zejména z Číny (Shein je u české mládeže obří hit) nebo od rychlých on-line hráčů, chce H&M zlepšit zákaznický zážitek a rozšířit cenovou škálu i sortiment. Veřejně také mluví o tom, že do roku 2040 plánuje H&M dosáhnout uhlíkové neutrality. Po republice už běží první pilotní renovace obchodů a je znát snaha přitáhnout opět více zákazníků.

„Chceme být rychlejší. Ale zároveň nechceme, aby zákazníci oblečení používali méně často – naopak, podporujeme udržitelnost i opakované nošení. Jde o kompletní transformaci firmy,“ upřesnil Daniel Ervér při jednom z nedávných rozhovorů k tématu konkurenčního boje v oblasti fast fashion.

12. září: Nový začátek pro H&M?

Vše naznačuje, že 12. září 2024 odstartuje nová, výrazná podzimní kolekce – ta má být podle Business and Fashion prvním krokem celé změny kurzu. Mnozí očekávají také změny přímo v prodejnách H&M po celé ČR i online.

Na náš dotaz zareagovala tisková mluvčí H&M pro Česko, paní Cecilia Alpstig, jen stručně: „Na podzim nás čeká spousta zajímavého v H&M. Detaily zveřejníme již brzy.“

Zůstáváme ve střehu a doporučujeme si značka na Instagramu všimnout – už pohled na novou vizuální identitu H&M je jasný signál, že podzim 2024 bude pro svět české módy živý a možná i trochu překvapivý.

Spread the love